perjantai 3. toukokuuta 2013

One of those days...

On varmaan teidänkin kohdalle sattunut niitä päiviä, kun yhtään mikään ei tunnu onnistuvan. Edelliset lakkaukset ei tahdo lähteä irti ja ylipäätänsä kaikki menee päin... sitä itseään. Tänään sattui juuri sellainen päivä kohdalle.

I'm quite sure you've had one of those days when NOTHING seems to go well. You can't get the previous polishes off and overall everything just goes.. you know where. I had one of those days today. 

NOOH.. ensin sain tapella ikuisuuden saadakseni LAYLA:n Titanium Sky-lakan kynsiltä. (Pahoitteluni, kaunottaresta ei kuvia tällä kertaa, pitää ensin hankkia sitä Ridge Filler-lakkaa. Ei ole kiva kun näkyy kaikki epäkohdat.)

So.. First of all I had a huge fight to get LAYLA's Titanium Sky off my fingers. (I'm sorry.. no pictures of that yet,I have to get that ridge filler firts. It's not a pretty sight to see all bumps on nail.) 

Hoidettuani kynsinauhat ja käytyäni suihkussa, aloin tekemään Suomen ensimmäiseen MM-matsiin sopivia kynsiä. Ja eihän siinä.... onnistuin jotenkin tönäisemään lakkapulloa ja seurasin kauhulla kun vasta hankkimani China Glazen Blue Iguana lensi ilmassa kaaressa, suoraan polvien kautta lattialle... ja arvaahan sen, puolet ehti valua parketille, ennen kuin ehdin pelastaa tilanteen.... sain sitten seuraavat puoli tuntia jynssätä lakkaa lattiasta, pöydästä etc

After taking care of my cuticles and a bath, I prepared to make nails for Finland's first hockey match.  It started out good... but I somehow managed to push the bottle and watched in horror as the new China Glaze's Blue Iguana flew in the air, falling on my knees and to the floor.... and as you can guess it spilled about half of it on the floor before I managed to save the rest of the bottle... so the next half an hour I kept scrubbing the polish of the floor, table etc. 

Hylkäsin siis suosiolla sinisen lakan tällä kertaa ja tyydyin "turvallisiin" vaihtoehtoihin. Ja toisaalta minulla on muutenkin hirveä kevät/kesä-into ja himo käyttää pirteitä värejä.... luomivärivalinnatkin ovat pinkkiä, turkoosia, vihreää etc.

I dumped the idea of blue mani for now and chose "safer" options. And I have a huge desire to wear spring/summer things and bright colors... for example my eye-shadows have been pink, turquoise and green....

Mutta nyt vähemmän puhetta ja enemmän kuvia. Eli lakkoina Flormarin Holographic-kokoelmasta 809 (jonka mieheke on nimennyt marjapuuroksi) ja kärjessä China Glazen Pom Pom, joka sattuu olemaan ensimmäisiä CG-lakkojani. ♥






Tuo holokiillon määrä auringossa. <3

Olen muuten pahoillani kynsinauhoista, ne ovat ihan karmeassa kunnossa ja ei hirveästi auttanut tuo poistoaineella lattian jynssäys.... jossa myös loppui kynsilakanpoistoaine. x /

Btw, I'm sorry about my cuticles, they are in terrible shape and that floor-scraping didn't really help, and also left me without any nail polish remover. 

Ehkä lopetan tähän tällä kertaa, pitää tehdä vähän kotitehtäviäkin tänään. x)

But I guess I'll stop here, I still have some home-work to do. x)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti