perjantai 5. huhtikuuta 2013

Pikapostaus 31 päivän haasteesta, Day 1 - Red Nails

Kuten jo vähän lupailinkin edellisessä postauksessa, tällä kertaa tuohon haasteeseen tehdyt kynnet. 

Like I promised in the last posting, here's the nails I did for the challange. 

Ensin ajattelin tekeväni jotkin perinteiset, punaiset kynnet, jossa olisi ehkä leimattuna ruusua tai jotain vastaavaa.... mutta totesin, että miksi en yhdistäisi saman tien kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Päädyin siis tekemään glitter-sandwitchin, joka oli ainakin jokin aika sitten suuressa huudossa ja muodissa kynsiblogeissa... ja samalla pääsin käyttämään noita testaamattomia lakkoja, joita on kertynyt valitettavan suuri määrä.

First I thought I should make something really usual type of manicure, deep red with rose stampings or something like that.... but then I thought why shouldn't I try two things at once. 

So.... I ended up making a glitter-sandwich which is... or was a great hit in nail-blogs some time ago... and at the same time I got the chance to try some of the unused polishes I have quite a lot...

Pohjalakkana on siis vaihteeksi Orlyn Nail Armor (joka siis on käytössä ollut melkein harrastuksen alusta lähtien..)

Kerrostamiseen käytin China Glazen Ravishing, Dahlin' ja Color Clubin Backstage Pass... oliskohan ollut neljä-viisi kerrosta yhteensä lakkaa, jonka jälkeen Seche Viten pikakuivattava.

Itse olen yllättävän tyytyväinen tulokseen... jotenkin tuli mieleen veriplasma tai joku vastaava yläasteen oppikirjoista.

(Ja pahoittelen likaisista kynsinauhoista, kuva otettu heti lakkauksen jälkeen.)

Basecoat is Orly's Nail Armour, which I've used from the beginning of my nail-art hobby. The layering was done with China Glaze's Ravishing, Dahlin' and Color Club's Backstage Pass... I think I used about 4-5 layers and topped it with Seche Vite's rapid dry-top coat. 

I'm surprisingly pleased with the outcome... somehow it reminds me of blood...or something like that... (and I'm terribly sorry for dirty cuticles, I took this photo right after I was done with my nails.)

Mutta.. tässä kaikki tällä kertaa. :) Pahoitteluni lyhyestä postauksesta, mutta kello on jo paljon ja tahtoo nukkumaan... päätin vain tehdä merkinnän tänään. Nähdään taas!

Well.. that will be all for now. :) I'm sorry for the short post, but it's getting late here and I'm getting really tired, I just thought of writing something today. See you again!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti